Actualitat Favara

AGENDA D'ACTIVITATS GENER 2023

3 gener 2023. Ja podeu consultar a l’AGENDA totes les activitats programades per al mes de gener. Pots estar al dia de totes les activitats i esdeveniments a través de la nostra APP Favara-Info i també al Whatsapp Municipal (663 413 353).    Cartell

AGENDA D'ACTIVITATS NOVEMBRE 2022

31 octubre 2022. Ja podeu consultar a l’AGENDA totes les activitats programades per al mes de novembre. Pots estar al dia de totes les activitats i esdeveniments a través de la nostra APP Favara-Info i també al Whatsapp Municipal (663 413 353).    Cartell

XV Trobada de Boixets a Favara.  Diumenge 13 de novembre al carrer País Valencià

17 octubre 2022.

Descarregar programa i full d'inscripció

Descarregar Cartell 2022

AGENDA D'ACTIVITATS OCTUBRE

30 setembre 2022. Ja podeu consultar a l’AGENDA totes les activitats programades per al mes d'OCTUBRE. Al llarg de les setmanes, es farà difusió de cada esdeveniment de manera individual.

Recorda! Pots estar al dia de totes les activitats lúdiques, teatres, tallers, concerts i altres esdeveniments a través de la nostra APP Favara-Info i també al Whatsapp Municipal (663 413 353).

Cartell

Potenciació dels valors de la Serra de Corbera

22 octubre 2021. L’alcaldessa de Favara, Oro Azorín, va participar en la reunió celebrada a l’Ajuntament d’Alzira per tal d’avançar en un projecte de defensa i potenciació dels valors mediambientals de la Serra de Corbera i de les Agulles. En aquesta cita es van reunir els ajuntaments de les localitats d’Alzira, Benifairó, Tavernes de la Valldigna, Corbera, Favara i Llaurí.

Alumnat del CEIP "Fèlix Olmos" visiten l'ajuntament de Favara

21 octubre 2021. L’alumnat de 1r i 2n de primària del CEIP Félix Olmos ha realitzat una visita a l’Ajuntament de Favara per conéixer el funcionament i la gestió municipal. Els xiquets i les xiquetes han començat la seua visita al registre d’entrada de l’ajuntament i han pogut observar com des d’aquest lloc es distribueixen totes les peticions del veïnat de Favara al departament corresponent.

CEIP "Fèlix Olmos" de Favara

4 setembre 2021. Document informatiu de l'equip docent del CEIP "Fèlix Olmos" de Favara.

En primer lloc, volem donar-vos la benvinguda al nou curs escolar 2021/22 desitjant-vos el millor per a enguany, agraïr una vegada més la vostra col.laboració a l’hora de respectar les normes de prevenció de la salut que hem elaborat amb la finalitat de prioritzar la seguretat de tot l’alumnat.

Obtindre el certificat de vacunació UE

7 juliol 2021. El Certificat COVID Digital UE facilita la circulació lliure i segura de la ciutadania dins de la Unió Europea durant la pandèmia de COVID-19. El certificat és gratuït, segur i accessible a tota la població. S'obté de forma senzilla, garantix la interoperabilitat en tota la Unió Europea i respecta plenament els drets fonamentals, inclosa la protecció de les dades personals.

Demanar certificat digital UE

Tel: 96 176 90 02 - 96 152 76 10