Ajuntament Municipi Bans Administració Actualitat Multimedia Transparència

Actualitat Favara

Comença un nou grup de treball del programa Ribera Impulsa

Maig 2019. ¿Estàs buscant treball i necessites ajuda?

La Ribera IMPULSA és un projecte innovador, integral, participatiu i dinàmic per a millorar l´ocupabilitat i fomentar l´empreniment social.

Si vols participar o més informació, posa't en contacte amb l'ADL al 961769002 (Carlos González) o 673322681 (Carmen Fortea).

Cartell informatiu

Enquesta de Participació Ciutadana

Maig 2019. Dins del marc Pacte d'Alcaldies, l'Ajuntament està portant a terme l'estratègia per a aconseguir un desenrotllament més sostenible, econòmic i mediambiental de Favara.

Participa

Agenda Cultural, Formació i Oci, per al mes de maig de 2019

Maig 2019. Programació d'esdeveniments culturals i formatius per al mes de maig.

Cartell informatiu

Mercat Medieval a FAVARA

Maig 2019. Els dies 18 i 19 de maig se celebrarà La FIRA MEDIEVAL FAVARA 2019 organitzada per l’Ajuntament de Favara on es podrà trobar activitats per a totes les edats: teatre infantil, jocs i espectacles medievals i una àmplia oferta comercial i gastronòmica per a gaudir d'un cap de setmana ple de tradicions rurals medievals. Us esperem!!!

Campanya StopTabaco de prevenció i abordatge del tabaquisme 2019

Març 2019. Els nous productes per calfament de tabac (THP) i els sistemes d'entrega de nicotina electrònic (ENDS) s'estan convertint en una amenaça important per a la salut i per al control de tabaquisme degut als buits legals i falta d'estudis a mitjà i llarg termini sobre l'impacte en la població.

Pla Estratègic Socioeconòmic de FAVARA

Decembre 2018. L'Ajuntament de Favara ha elaborat el PLA ESTRATÈGIC SOCIOECONÒMIC mitjançant un procés participatiu en el qual la ciutadania ha dut a terme una diagnòsi i unes propostes d'actuacions per al desenvolupament local del municipi.

Favara presenta la Fira Tradicional de 2018

Octubre 2018. Favara presenta la Fira Tradicional de 2018 als comerços i associacions del municipi.
La Fira Tradicional es realitzarà el cap de setmana del 10/11 de novembre com ja va sent tradició a Favara i enganxat a l’esdeveniment de la Trobada de Boixets; però este any comptarà amb una novetat: la participació dels comerços i associacions locals.

Els joves de Favara decidixen el seu skatepark i  casal jove.

Setembre 2018. El dilluns 27 d’agost tots els joves de Favara foren convocats pels regidors d’urbanisme i joventut, Isabel Borràs i José Vicedo per a ensenyar-los el projecte inicial de l’skatepark i el casal jove.
Els joves després d’escoltar la informació inicial aportaren detalls, canvis i millores per a que els regidors prengueren bona nota i perfilaren els espais d’oci al seu gust i edat.

Millores al CEIP Fèlix Olmos de FAVARA

Agost 2018. La Conselleria d’Educació ha dut a terme la substitució de la coberta de fibrociment del pavelló de direcció del CEIP Fèlix Olmos. La Regidora d’Urbanisme, Isabel Borràs, ha explicat que el cost total de l’obra ha estat d'uns 40.000€ finançats per  la Conselleria d’Educació.