Actualitat Favara

Reducció despesa d’aigua potable a Favara

30 gener de 2020. Favara continua amb la reducció de la despesa de compra d'aigua potable a la Planta Potabilitzadora d'Alzira ETAP La Ribera. Ha sigut possible gràcies a les millores dutes a terme a la xarxa d'aigua potable, cerca i reparació de fugues, substitució de canonades, i implantació d'un sistema per a la Dilució de Nitrats al Pou de Favara.

Comença el Taller d’Ocupació “La Ribera Baixa Gestiona” a Favara.

21 desembre 2019. El Departament d’Ocupació i Desenvolupament Local de la Mancomunitat de la Ribera Baixa ha posat en marxa el Taller d’Ocupació “La Ribera Baixa Gestiona”. Aquest va començar el passat 30 de desembre i està cofinançat per la Generalitat, el Ministeri de Treball i Seguretat Social i, en el seu cas, el Fons Social Europeu.

Favara Camina i Taller d'Empoderament

18 gener de 2020. Favara, amb l'activitat física saludable.
L’exercici físic millora la funció mental, la memòria, la rapidesa, la sensació de benestar i produeix una estabilitat en la personalitat caracteritzada per l’optimisme. Amb l’objectiu de millorar la salut de totes les persones adultes i en concret als majors de 60 anys, l’Ajuntament de Favara, adherit des d’octubre de 2018 a Xarxa Salut, ha posat en marxa el projecte «Favara Camina».

Inauguració de l’Skate Park Favara

23 desembre 2019. El pressupost total de les obres ascendeixen a 107.582,92 euros, finançades en la seua totalitat per la Diputació de València, dins del pla SOM 2018-2019 i han consistit en l’execució d’un Skate Park de formigó homologat, una zona d’espai lliure per a realitzar qualsevol activitat i una zona de pràctica de cal•listenia. S’ha dotat també d’una font d’aigua potable i en una segona actuació pròxima es col•locaran arbres a la zona.

L'Hospital Universitari de la Ribera canvia de telèfons

29 de novembre 2019. A partir del dilluns que ve, 2 de desembre, l'Hospital Universitari de la Ribera canvia de telèfons, amb l'objectiu d'integrar-se en el sistema de numeració Ibercom de la resta de la Generalitat Valenciana. A partir d'eixe dia deixaran d'estar operatius els números de telèfons antics.

Els nous números passaran a ser:

CENTRALETA. 962 542 800

CITA PRÈVIA. 962 542 900

GERÈNCIA. 962 542 777

Reforma del Consultori Auxiliar de Favara

14 de novembre 2019. La regidoria d'Urbanisme ha finalitzat les obres de Reforma del Consultori Auxiliar de Favara. Les obres han tingut un cost 84.149,49€ i han estat finançades per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

Tel: 96 176 90 02 - 96 152 76 10