Ajuntament Municipi Bans Administració Actualitat Multimedia Transparència

Actualitat Favara

Campanya StopTabaco de prevenció i abordatge del tabaquisme 2019

Març 2019. Els nous productes per calfament de tabac (THP) i els sistemes d'entrega de nicotina electrònic (ENDS) s'estan convertint en una amenaça important per a la salut i per al control de tabaquisme degut als buits legals i falta d'estudis a mitjà i llarg termini sobre l'impacte en la població.

Pla Estratègic Socioeconòmic de FAVARA

Decembre 2018. L'Ajuntament de Favara ha elaborat el PLA ESTRATÈGIC SOCIOECONÒMIC mitjançant un procés participatiu en el qual la ciutadania ha dut a terme una diagnòsi i unes propostes d'actuacions per al desenvolupament local del municipi.

Favara presenta la Fira Tradicional de 2018

Octubre 2018. Favara presenta la Fira Tradicional de 2018 als comerços i associacions del municipi.
La Fira Tradicional es realitzarà el cap de setmana del 10/11 de novembre com ja va sent tradició a Favara i enganxat a l’esdeveniment de la Trobada de Boixets; però este any comptarà amb una novetat: la participació dels comerços i associacions locals.

Els joves de Favara decidixen el seu skatepark i  casal jove.

Setembre 2018. El dilluns 27 d’agost tots els joves de Favara foren convocats pels regidors d’urbanisme i joventut, Isabel Borràs i José Vicedo per a ensenyar-los el projecte inicial de l’skatepark i el casal jove.
Els joves després d’escoltar la informació inicial aportaren detalls, canvis i millores per a que els regidors prengueren bona nota i perfilaren els espais d’oci al seu gust i edat.

Millores al CEIP Fèlix Olmos de FAVARA

Agost 2018. La Conselleria d’Educació ha dut a terme la substitució de la coberta de fibrociment del pavelló de direcció del CEIP Fèlix Olmos. La Regidora d’Urbanisme, Isabel Borràs, ha explicat que el cost total de l’obra ha estat d'uns 40.000€ finançats per  la Conselleria d’Educació.