XX VOLTA A PEU A FAVARA

5 d'agost de 2017

El passat 5 d’agost a les 18 hores va tindre lloc la XX Volta a Peu solidària de Favara, organitzada per la regidoria d'esports de l'Ajuntament de Favara,  junt amb el Club d’Atletisme Favara, dins del IV Circuit,i El Corte Inglés Parc Natural de l’Albufera. Una volta històrica per rècord d’inscrits, amb més de 900 corredors apuntats, i perquè Miguel Vázquez Fernández de l'Atletisme Benetússer, guanyador de la cursa, va batre el rècord històric de 27:30 deixant-ho en 27:11.

Els primers en córrer foren els xiquets i xiquetes per ordre d’edat, dins de les categories de xupetins (nascuts de 2014 a 2017) amb un recorregut de 175 metres, prebenjamins (nascuts de 2011 a 2013) amb 350 m., benjamins (nascuts de 2008 a 2010) amb 830 m., alevins (nascuts de 2005 a 2007) amb 1.660 m., i cadets (nascuts de 2001 a 2004) amb 2.490 metres. Tot i la calor sufocant, la gran majoria aguantaren i finalitzaren la cursa, i demostraren ser tots, uns campions i unes campiones.

A continuació, fou el torn per als corredors i corredores de la categoria absoluta, amb un recorregut de 8.500 metres. La cursa va comptar amb més de 700 atletes que van realitzar el recorregut establert per l'organització.

En la categoria masculina, els vencedors foren Miguel Vázquez de l'Atletisme Benetússer amb un temps de 27:11, per davant de José Luis Almiñana del Serrano Club Atletisme (27:27), i José Manuel García del Club Atletisme Llebeig Xàbia (28:10).

En la categoria femenina, la guanyadora va ser Lucia Alberola de Crespo Cronorunners amb un temps de 34:01, seguida per Beatriz Ferrer del Catarroja Unió Esportiva (36:59), i Laura Cambronero de Crespo Cronorunners (37:21).

Pel que fa als corredors i corredores locals, en categoria masculina quedaren Emilio Sala Miñana, seguit d' Herme Ciscar Garcia,  Miquel Llorca Puig, José Vicente Ferrer Castelló i Salvador Pedrós Sala. En categoría femenina s’imposaren Natalia Clari Sanz, seguida per Pili Cañaveras Marin i Mari Carmen Vallcanera Castellà.

Tots els premis foren llirats per Jose Vicedo, el regidor d'Esports amb la col·laboració dels festers i festeres de la Puríssima. Premis, que un any més foren encarregats a l'associació contra el càncer de xiquets anomenada “ Aladina”.

Des de la regidoria d' Esport, es vol agrair la col·laboració de tota la gent de Favara i amics veíns,  que de forma altruista, ajudà  perquè esta gran concentració esportiva puguera fer-se realitat. També agrair la implicació dels festers de 2017 en este esdeveniment  realitzat ja dins de l'àmbient de les festes del poble.

Des de l'equip de govern es veu convenient recolzar esdeveniments esportius a Favara perquè la vitalitzen, la marquen i perquè promocionar l'esport és quasi una obligació.

Veure més fotos del event, click ací

Tècnica de comunicació

Jose Vicedo, regidor d'esports

AJUNTAMENT DE FAVARA

Tornar a la pàgina d'inici

Ajuntament de Favara 2017. Todos los derechos reservados.

Ajuntament de Favara
Plaça Sant Antoni, 1