Turisme, Patrimoni, Esports, Medi ambient i Comerç

El compromís per a esta legislatura és aconseguir una Favara amb més esport gràcies a l’augment de les subvencions als clubs esportius i millora de les instal•lacions esportives.
En estos quatre anys una de les meues metes serà recuperar i augmentar el nostre patrimoni i convertir Favara en un espai agradable i turístic per mitjà de la promoció de les rutes senderistes de Favara i la construcció d’un càmping i aula natura a Sant Llorenç.
Veure més

Arturo Gabriel Escrig Catalá
Regidor de
Turisme, Patrimoni, Esports, Medi ambient i Comerç

30 març 2020. El Ple del Consell ha aprovat mesures de suport econòmic i de finançament.a persones treballadores autònomes. Estes ajudes seran regulades pròximament per Decret de la Conselleria d’Economia Sostenible.

10 març 2020. Des de la Regidoria de Comerç i Turisme es convocà una reunió informativa dirigida als comerços, empreses, persones autònomes, productores agrícoles i artesanes per a tractar diversos temes.

5 març 2020. Ajudes reembossables destinades al foment d’instal•lacions d’autoconsum d’energia elèctrica, a càrrec del fons de promoció previst en el marc del Pla eòlic de la Comunitat Valenciana.

26 febrer 2020. AJUDES CONSELLERIA D’ECONOMIA SOSTENIBLE, SECTORS PRODUCTIUS, COMERÇ I TREBALL. Ajudes de suport a la promoció exterior de la Comunitat Valenciana.

26 febrer 2020. NOVES LÍNIES DE FINANÇAMENT BONIFICAT DISSENYADES PER L’INSTITUT VALENCIÀ DE FINANCES. Estes línies van dirigides a persones autònomes i microempreses, pimes i grans empreses.

26 febrer 2020. AJUDES IVACE. Subvencions a projectes de digitalització de pimes (DIGITALITZA-CV).

14 febrer 2020. El teu fill o filla ha nascut l'any 2019? La iniciativa "L'ARBRE DE LA VIDA" consistïx a plantar un arbre en un espai públic i a ser cuidat pels xiquets i les xiquetes.

Cartell

10 febrer 2020. Convocatòria reunió per a les empreses, negocis, artesans i productors locals. Divendres 14 de febrer.

5 febrer 2020. El passat 17 de gener l’ecomòbil va visitar el CEIP Fèlix Olmos perquè els diferents cursos pogueren observar el camió de reciclatge, com funciona el projecte ecomòbil i quins són els resultats.

23 desembre 2019. Skate Park de Favara. Jornada de portes obertes organitzada per la Regidoria d’Esports, amb l'exhibició de skaters i rollers,

27 de novembre 2019. L'Ajuntament de Favara ha organitzat la XIV TROBADA DE BOIXETS. Un any més el poble de Favara ha acollit més de 470 participants.

20 de novembre 2019. El passat dissabte va tindre lloc la Ruta Ambiental a la Senda Botànica de Les Llometes de Favara.

Tel: 96 176 90 02 -