Turisme, Patrimoni, Esports, Medi ambient i Comerç

El compromís per a esta legislatura és aconseguir una Favara amb més esport gràcies a l’augment de les subvencions als clubs esportius i millora de les instal•lacions esportives.
En estos quatre anys una de les meues metes serà recuperar i augmentar el nostre patrimoni i convertir Favara en un espai agradable i turístic per mitjà de la promoció de les rutes senderistes de Favara i la construcció d’un càmping i aula natura a Sant Llorenç.
Veure més

Arturo Gabriel Escrig Catalá
Regidor de
Turisme, Patrimoni, Esports, Medi ambient i Comerç

27 de novembre 2019. L'Ajuntament de Favara ha organitzat la XIV TROBADA DE BOIXETS. Un any més el poble de Favara ha acollit més de 470 participants.

20 de novembre 2019. El passat dissabte va tindre lloc la Ruta Ambiental a la Senda Botànica de Les Llometes de Favara.

Tel: 96 176 90 02 -