Igualtat, Gent Gran, Benestar, Salut i Participació

El compromís per a esta legislatura és aconseguir una Favara més saludable i activa gràcies a tots els projectes que vull ficar en marxa: “Favara, camina”, “Fumar, mata”...

Desitge un poble amb millor benestar social i és per això que continuaré treballant per oferir a Favara serveis socials de base i especialitzats.

La nostra gent gran són un pilar fonamental de Favara i treballaré amb fermesa perquè puguen gaudir d’una llar de jubilats adaptada, funcional i moderna que cobrisca totes les seues necessitats i expectatives així com puguen tindre al llarg de l’any dinamisme cultural i d’oci.  Veure més.

María José Malonda
Regidora d'Igualtat, Gent Gran, Benestar, Salut i Participació Ciutadana

29 de novembre 2019.  A partir del dilluns que ve, 2 de desembre, l'Hospital Universitari de la Ribera canvia de telèfons, amb l'objectiu d'integrar-se en el sistema de numeració Ibercom de la resta de la Generalitat Valenciana.

14 de novembre 2019. D'acord amb les diverses mesures del Pla d'Igualtat s'ha realitzat una sessió formativa en matèria d'igualtat dirigida al personal de l'Ajuntament.

23 octubre 2019. Estrenem nou espai dedicat exclusivament a la Igualtat de Gènere.

22 d'octubre 2019. Els membres del Partit Judicial de Sueca i del grup Treballant per la Igualtat, es van reunir el passat divendres 18 d’octubre.

14 octubre 2019. Les regidories d'Urbanisme i de Gent Gran van tindre una reunió amb les dues associacions de Gent Gran de Favara per a explicar-los el projecte de les obres que van a començar de reforma de la Llar dels Jubilats.

4 d'octubre 2019. El passat 24 de setembre es va realitzar una reunió de la Comissió d'Igualtat de l’Ajuntament de Favara, amb la finalitat de la consecució efectiva de l'igualtat entre dones i homes al sí de l’organització interna de l’Ajuntament.

26 setembre 2019. L’Ajuntament de Favara s’ha sumat als moviments proposats per dos col•lectius per visibilitzar les dones i denunciar la vulneració de drets. FAVARA AMB LA IGUALTAT I CONTRA LA TRACTA DE PERSONES

11 setembre 2019. Concesió d'ayuda en especie destinada a la realització del programa d'anàlisi per a la prevenció de "legionel-la" en l'exercici 2019.

Descarregar document

5 juliol 2019. L’Ajuntament de Favara posa en marxa el programa ‘Favara camina’. Un programa del departament de salut de l’Hospital de la Ribera i que junt amb Mª José Malonda, Regidora de Salut i Benestar de l’Ajuntament de Favara ha sigut possible posar en marxa.

Tel: 96 176 90 02 -