Urbanisme, Cicle hidràulic, Agricultura, Serveis municipals i Comunicació.

El compromís per a esta legislatura és aconseguir una Favara més neta i millor mitjançant uns serveis municipals més mecanitzats i moderns i una gestió municipal d’atenció als favarers i favareres més eficient.

Desitge un poble amb millor garantia agrícola i és per això que continuaré amb el programa “Banc de terres” i treballaré en la senyalització i demarcació dels camins rurals municipals, en la col·locació d’escollera en la sèquia del Senyor i en la neteja i reparació del camins i de les sèquies.

Una Favara amb aigua més barata i de més qualitat, amb una renovada xarxa de tuberies per evitar fugues i una solució a l’abocament contaminant a les nostres sèquies serà un dels meus primordials objectius d’esta legislatura.   Veure més

Isabel Borràs
Regidora d'Urbanisme, Cicle Hidràulic, Agricultura, Serveis Municipals i Comunicació

14 maig 2020.  SUBVENCIONS A ENTITATS, EMPRESES I PERSONES EN RÈGIM D’AUTÒNOM DEL SECTOR PRIMARI. Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica.

DOGV

4 maig 2020. Comença la redacció del projecte per a la reforma del CEIP Félix Olmos. El projecte té un cost de 38.527 € finançats íntegrament per la Conselleria D'Educació, Investigació, Cultura i Esport.

30 abril 2020.  Arranquen les obres de Construcció de l'Edifici Multiusos, al solar de "La casa de les Diegues".

20 abril 2020. Pla 2020 de les ajudes destinades a la subscripció d’assegurances agràries del Pla nacional d’assegurances agràries combinades.

25 març 2020.  L’Ajuntament de Favara amb l’ajuda desinteressada dels llauradors del poble porta a terme la desinfecció dels carrers per evitar la propagació del coronavirus.

7 febrer 2020. Requisits per a la Tinença d'Animals Potencialment Perillosos

30 gener 2019. Favara continua amb la reducció de la despesa de compra d'aigua potable a la Planta Potabilitzadora d'Alzira ETAP (Estació de Tractament d'Aigua Potable) La Ribera.

24 gener 2020. La regidoria d’Urbanisme ha finalitzat recentment les obres d’Adequació a la Normativa d’accessibilitat de la Planta Baixa de la Casa Consistorial-Ajuntament.

16 gener 2019. L’Ajuntament de Favara ha rebut una subvenció de 8.300€ de la Diputació de València per a l’assistència en la prestació de serveis de caràcter tècnic al 2019.

10 gener 2020. Des de la Regidoria d'Agricultura s'ha procedit a la millora del paviment del Camí de la Séquia del Senyor. Les obres han consistit en el desbrossat de marges, i repavimentació amb asfalt des del Camí de Tavernes fins a l'Estació Depuradora d'Aigües Residuals de Favara.

23 desembre 2019. La Regidoria d’Urbanisme ha finalitzat les obres de l’Skate Park de Favara. El pressupost total de les obres ascendeixen a 107.582,92 euros, finançades en la seua totalitat per la Diputació de València.

14 de novembre 2019. La regidoria d'Urbanisme ha finalitzat recentment les obres de Reforma del Consultori Auxiliar de Favara. Les obres han tingut un cost 84.149,49€ i han estat finançades per la Conselleria de Sanitat i Salut Pública.

14 octubre 2019. Les regidories d'Urbanisme i de Gent Gran van tindre una reunió amb les dues associacions de Gent Gran de Favara per a explicar-los el projecte de les obres que van a començar de reforma de la Llar dels Jubilats.

9 d'octubre 2019. La Regidoria d'Urbanisme ha conclòs la reforma i millora de l'escoleta infantil municipal. Les obres han tingut un cost de 38.000 euros finançats íntegrament per la Diputació de València.

11 de setembre 2019. Concesió d'ayuda en especie destinada a la realització del programa d'anàlisi per a la prevenció de "legionel-la" en l'exercici 2019.

Descarregar document

5 de juliol 2019. Aprovat el Pla Edificant del CEIP Fèlix Olmos de Favara. Consensuat amb la directiva de l’escola i que la regidora, Isabel Borràs, dirigirà al llarg dels 2 anys que es necessiten per a portar endavant este Pla Edificant aprovat per la Conselleria i valorat amb quasi mig milió d’euros.

Urbanisme en Seu Electrònica

Urbanisme 2015