Urbanisme, Cicle hidràulic, Agricultura, Serveis municipals i Comunicació.

El compromís per a esta legislatura és aconseguir una Favara més neta i millor mitjançant uns serveis municipals més mecanitzats i moderns i una gestió municipal d’atenció als favarers i favareres més eficient.

Desitge un poble amb millor garantia agrícola i és per això que continuaré amb el programa “Banc de terres” i treballaré en la senyalització i demarcació dels camins rurals municipals, en la col·locació d’escollera en la sèquia del Senyor i en la neteja i reparació del camins i de les sèquies.

Una Favara amb aigua més barata i de més qualitat, amb una renovada xarxa de tuberies per evitar fugues i una solució a l’abocament contaminant a les nostres sèquies serà un dels meus primordials objectius d’esta legislatura.   Veure més

Isabel Borràs
Regidora d'Urbanisme, Cicle Hidràulic, Agricultura, Serveis Municipals i Comunicació

14 de novembre 2019. La regidoria d'Urbanisme ha finalitzat recentment les obres de Reforma del Consultori Auxiliar de Favara. Les obres han tingut un cost 84.149,49€ i han estat finançades per la Conselleria de Sanitat i Salut Pública.

14 octubre 2019. Les regidories d'Urbanisme i de Gent Gran van tindre una reunió amb les dues associacions de Gent Gran de Favara per a explicar-los el projecte de les obres que van a començar de reforma de la Llar dels Jubilats.

9 d'octubre 2019. La Regidoria d'Urbanisme ha conclòs la reforma i millora de l'escoleta infantil municipal. Les obres han tingut un cost de 38.000 euros finançats íntegrament per la Diputació de València.

11 de setembre 2019. Concesió d'ayuda en especie destinada a la realització del programa d'anàlisi per a la prevenció de "legionel-la" en l'exercici 2019.

Descarregar document

5 de juliol 2019. Aprovat el Pla Edificant del CEIP Fèlix Olmos de Favara. Consensuat amb la directiva de l’escola i que la regidora, Isabel Borràs, dirigirà al llarg dels 2 anys que es necessiten per a portar endavant este Pla Edificant aprovat per la Conselleria i valorat amb quasi mig milió d’euros.

Urbanisme en Seu Electrònica

Urbanisme 2015