Ajuntament Municipi Àrees Administració Actualitat Multimedia Transparència

Urbanisme, Cicle hidràulic, Agricultura, Serveis municipals i Comunicació.

En els darrers anys, Favara ha viscut una notable transformació urbanística i un creixement. La ciutat ha desenvolupat nous espais urbanitzats i ha refet també la seua fesomia interior amb intervencions urbanístiques que, en conjunt, defineixen la imatge de la Favara del segle XXI. Hem de definir un model de ciutat habitable i sostenible, pensat per a les persones i adaptat a les demandes reals.
Veure més.

Isabel Borràs
Regidora d'Urbanisme, Cicle Hidràulic, Agricultura, Serveis Municipals i Comunicació

5 Juliol 2019. Aprovat el Pla Edificant del CEIP Fèlix Olmos de Favara. Consensuat amb la directiva de l’escola i que la regidora, Isabel Borràs, dirigirà al llarg dels 2 anys que es necessiten per a portar endavant este Pla Edificant aprovat per la Conselleria i valorat amb quasi mig milió d’euros.

Urbanisme en Seu Electrònica

Urbanisme 2015