Festes i tradicions, Cultura, Joventut i Seguretat vial

El compromís per a esta legislatura és aconseguir una Favara dinàmica, culta i festiva gràcies al manteniment de les festes populars i tradicionals, així com una moderna i funcional biblioteca en l’edifici multiusos Les Diegues. Els nostres menuts i joves són primordials i per això treballaré per a que tinguen un millors serveis i un oci educatiu tot l’any.

Així mateix des de la regidoria de seguretat vial tinc el compromís de regular l’ús i l’ocupació de l’espai públic per tal d’evitar accidents, augmentar l’accessibilitat en l’espai urbà i millorar una mobilitat segura i descongestionada.  Veure més

José Vicedo
Regidor de Festes, Cultura, Joventut i Seguretat Vial

11 juny 2020. INFORMACIÓ SOBRE FESTES, PISCINA MUNICIPAL I ESCOLETA D’ESTIU.  Amb un comunicat conjunt, els alcaldes i alcaldesses de 10 poblacions de la Ribera Baixa hem decidit conjuntament i amb responsabilitat, ajornar les festes d'estiu, no fer escoleta ni obrir les piscines municipals.

Descarregar document

11 maig 2020. Guia d'oferta de cicles formatius disponibles a la nostra comarca (Mancomunitat de la Ribera Baixa).

28 abril 2020. Suspensió falles 2020. El passat divendres 24 d'abril en reunió telemàtica del regidor de Festes i Tradicions i els tres representants de les falles de Favara, decidiren per unanimitat suspendre les falles del 2020 a Favara.

6 març 2020. La Federació Valenciana d'Associacions d'Amics del Coet i la Policia Local de Favara en col•laboració amb "Els Dimonis Xiringuito La Cordà" realitzaren un taller didàctic al CEIP Fèlix Olmos sobre la bona utilització dels focs d’artificis i prevenció d’accidents pirotècnics per a menors (F1 i F2).

25 febrer 2020. La joventut de Favara ha pogut aprendre el passat cap de setmana els secrets per realitzar un bon grafiti gràcies a un taller organitzat per la regidoria de Joventut de l’Ajuntament del municipi.

11 febrer 2020. Curs de formació anomenat “Consumidors Reconeguts com a Experts".

29 gener 2020. L’Ajuntament de Favara, mitjançant la regidoria de Festes i Tradicions va organitzar el passat cap de setmana la festa de Sant Antoni.

18 gener 2020. Festa de Sant Antoni.

Cartell

10 gener 2020. Els Reis Mags d'Orient arriben al municipi acompanyats dels seus patges reials per repartir els regals als xiquets i xiquetes de Favara.

24 desembre 2019. Agenda d'activitats per al mes de gener 2020

Cartell

5 novembre 2019. Agenda Cultural Novembre 2019.

Cartell

8 d'octubre 2019. El cap de setmana passat celebrarem la festa de Sant Francesc.

10 setembre 2019. Tradició, esport i música -entre d’altres-, han conformat les festes de Favara 2019. Des d’estes pàgines l’agraïment a totes les comissions de festers i festeres de 2019 que han fet possible un any més que el nostre poble gaudisca d’uns diez festius que representen convivència i alegría als carrers.

Veure més

27 Juliol 2019. Benvolguts, veïns i benvolgudes veïnes, per cinqué any em dirigisc a tots i a totes vosaltres com a regidor de Festes i Tradicions del vostre Ajuntament per convidar-vos a unes festes que, per al nostre poble, són les més importants, reflex de les nostres tradicions. A la dreta teniu un enllaç per a descarregar una versió del programa de festes 2019.

Descarregar llibret de festes

5 Juliol 2019. Agenda Cultural Juny 2019. El regidor de Cultura, José Vicedo, ha organitzat activitats per a totes les edats i tots els gustos. Des de manualitats divertides per als més menuts i tallers educatius i informatius per als més joves, fins a teatre, cine i sopar per a totes les edats.

Tel: 96 176 90 02 -