Festes i tradicions, Cultura, Joventut i Seguretat vial

El compromís per a esta legislatura és aconseguir una Favara dinàmica, culta i festiva gràcies al manteniment de les festes populars i tradicionals, així com una moderna i funcional biblioteca en l’edifici multiusos Les Diegues. Els nostres menuts i joves són primordials i per això treballaré per a que tinguen un millors serveis i un oci educatiu tot l’any.

Així mateix des de la regidoria de seguretat vial tinc el compromís de regular l’ús i l’ocupació de l’espai públic per tal d’evitar accidents, augmentar l’accessibilitat en l’espai urbà i millorar una mobilitat segura i descongestionada.  Veure més

José Vicedo
Regidor de Festes, Cultura, Joventut i Seguretat Vial

5 novembre 2019. Agenda Cultural Novembre 2019.

Cartell

8 d'octubre 2019. El cap de setmana passat celebrarem la festa de Sant Francesc.

10 setembre 2019. Tradició, esport i música -entre d’altres-, han conformat les festes de Favara 2019. Des d’estes pàgines l’agraïment a totes les comissions de festers i festeres de 2019 que han fet possible un any més que el nostre poble gaudisca d’uns diez festius que representen convivència i alegría als carrers.

Veure més

27 Juliol 2019. Benvolguts, veïns i benvolgudes veïnes, per cinqué any em dirigisc a tots i a totes vosaltres com a regidor de Festes i Tradicions del vostre Ajuntament per convidar-vos a unes festes que, per al nostre poble, són les més importants, reflex de les nostres tradicions. A la dreta teniu un enllaç per a descarregar una versió del programa de festes 2019.

Descarregar llibret de festes

5 Juliol 2019. Agenda Cultural Juny 2019. El regidor de Cultura, José Vicedo, ha organitzat activitats per a totes les edats i tots els gustos. Des de manualitats divertides per als més menuts i tallers educatius i informatius per als més joves, fins a teatre, cine i sopar per a totes les edats.

Cartell