Ajuntament Municipi Àrees Administració Actualitat Multimedia Transparència

Ocupació, Formació, Educació, Hisenda i Personal

La finalitat de la regidoria és:

• Donar la máxima ocupació als i a les nostres joves d’acord al pressupost municipal.

• Afavorir l'ocupabilitat d'altres col·lectius especialment afectats per l'atur: majors de 55 anys, persones amb càrregues familiars i persones desocupades de llarga durada.

• Activar un pla anual de política d'ocupació regulat amb els següents objectius:
    Contribuir a rebaixar les taxes d'atur al nostre poble.
    Fomentar l'ocupació del nostre veïnat.

• Reduir el nombre de persones en risc d'exclusió social que es troben en situació d'atur i tenen manca d'ingressos.

• Reforçar el paper estratègic de l’Ajuntament de Favara  per contribuir al desenvolupament econòmic,  i al benestar del seu veïnat.

• Promoure el desenvolupament professional de persones en situació d'atur mitjançant cursos de formació per a l'adquisició de competències.

Oro Azorín

Alcaldessa

Responsable de les àrees de Transparència, Ocupació, Formació, Educació, Hisenda i Personal

25 juliol 2019. El Consell convoca 500 beques de 500 euros al mes per a que joves menors de 30 anys puguen preparar oposicions al grup A de la Generalitat. Termini de presentació de sol·licituds: fins al 8 d'agost.

17 juliol 2019. Estat d'execució del pressupost a 16 de juliol de 2019, amb desglossament per partides.

Descarregar document

15 juliol 2019.  Acta de Baremació de treballadors agrícoles desocupats. Conveni SEPE amb Corporacions Locals de zones rurals deprimides. Termini de al·legacions fins al 18 de juliol de 2019

Descarregar document

12 juliol 2019. El jutjat contenciós número 6 de València dona la raó a l’Ajuntament de Favara i comdena a l’empresa Acciona a pagar tots els cànons que des de la regidoria de cicle hidràulic amb Isabel Borràs al front, se li exigia.

Sentència Judicial