Salut, Gent Gran, Infància, Benestar Animal, Benestar Social, Igualtat i Educació.

El meu compromís per a esta legislatura és aconseguir una Favara més inclusiva, on tot veí i veïna es veja representat/a.

La gent gran són un pilar fonamental important de Favara, per això un dels meus objectius és que la gent gran no es quede a casa, sinó que tinga una vida activa i treballaré amb fermesa perquè puguen gaudir d’una llar de jubilats adaptada, funcional i moderna que cobrisca totes les seues necessitats i expectatives així com puguen tindre al llarg de l’any dinamisme cultural i d’oci.

Igual d’important son la nostra infància, treballaré per a que la innocència perdure tot allò que es puga i, en matèria d’educació, continuaré amb xarxa de llibres i bo de material escolar, millorant els dispositius digital de manera progressiva.

Desitge un poble amb millor benestar social i és per això que continuaré treballant per oferir a Favara serveis socials de base i especialitzats. En el centre mèdic treballaré per garantir la confidencialitat.

La vida dels nostres companys de vida, els animals, mereixen també la seua atenció. Per tant, treballaré per a continua en el control de les colònies felines i el condicionament del pipican.

En el meu temps de regidora, continuaré amb la sensibilització en matèria d’igualtat i no-violència, sempre dirigit en que un mon en igualtat és possible entre tots i totes.

Ana Belén Ribes Melià
Regidora de Salut, Educació, Igualtat, Gent Gran, Benestar, Salut i Participació Ciutadana

4 gener 2024. El dijous 28 de desembre es va realitzar a Favara la primera marxa de Sant Silvestre organitzada per les regidories d’Esports i Benestar Animal de l’Ajuntament de Favara.

11 octubre de 2023. La Diputació Provincial de València ha concedit una subvenció de 3.046,52€ per a desenvolupar el projecte “Favara per la igualtat”, un projecte dissenyat per  l’Ajuntament de Favara per a realitzar activitats que afavorisquen l'eliminació de la discriminació de gènere en el Favara.

10 setembre de 2023. L'Ajuntament de Favara esta efectuant la campanya DDD, finançada amb 1700€ per la Diputació de València.

Document acreditatiu

15 juliol de 2023. L’ajuntament de Favara ha rebut 17.760 € de la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual es regulen i concedeixen, subvencions nominatives a les entitats locals de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament del projecte Borses de cura professional per a  famílies amb filles i fills de fins a 16 anys, creació d’ocupació de qualitat en el sector de les cures i plans de formació en corresponsabilitat i cures destinades als homes.

5 de juliol de 2023. L’Ajuntament de Favara junt als Serveis Socials d’atenció primària bàsica de la Mancomunitat de la Ribera Baixa i Atenzia, va realitzar un taller de prevenció de caigudes dirigit a la gent gran del nostre poble.

31 de maig de 2023. Ahir dimarts 30 de maig, la Policia Local de Favara i la Brigada de Serveis Municipals van realitzar un curs teòric i pràctic de RCP (reanimació cardiopulmonar) impartit per personal especialitzat.

14 de març de 2023. L’Ajuntament de Favara ha instal•lat al carrer Sant Antoni (davant de la Farmàcia) un contenidor en forma de cor, on el veïnat el nostre poble podrà depositar tapons de plàstic per al seu reciclatge.

14 de març de 2023. Com cada any, l’equip de govern va acompanyar el passat divendres 10 de març a l’associació de la nostra localitat en la celebració del seu dinar anual al Saló La Font.

9 de març de 2023. Favara participa, junt amb altres municipis, en una jornada sobre obesitat infantil a l’Hospital de la Ribera.

Veure legislatura 2019-2023

Veure legislatura 2015-2019