Joventut, Esports, Festes i Tradicions, Falles, Cultura, Turisme i Comerç.

4 gener 2024. El dijous 28 de desembre es va realitzar a Favara la primera marxa de Sant Silvestre organitzada per les regidories d’Esports i Benestar Animal de l’Ajuntament de Favara.

28 novembre 2023. Favara ha rebut la quantitat de 4.174,50 € de la Diputació de Turisme per a la subvenció de "Impulsem Turisme".

16 novembre 2023. L’Ajuntament de Favara amb l’Associació de Boixeres ha organitzat la XVI Trobada de Boixets.

8 agost 2023. La setmana passada es van realitzar eixides per a practicar kayak, pàdel surf i karts. Aquestes activitats van ser gratuïtes per a la gent del poble i s’incloïa el transport i l’activitat.

26 juliol 2023. Favara en Festes.

Cartell

Llibret de Festes

26 juliol 2023. El passat dilluns 24 i dimarts 25 de juliol va tindre lloc el campionat de parxís per parelles a la Llar de la Gent Gran.

30 maig 2023. Campionat d'Espanya AH 2023 disputat al Centre Especial d'Alt Rendiment de Granada. Campionat exitós per als esportistes de Favara, Antonio Cerdán, Claudia Gras i José Ramón Galán. Els tres sumen 7 medalles en les diferents especialitats de tir amb armes històriques, quasi la meitat de les aconseguides per tot l'equip de la CV.

22 maig 2023. BASES REGULADORES DE LA CONVOCATÒRIA D'AJUDES MUNICIPALS PER A ESPORTISTES INDIVIDUALS D’ELIT I ALTA COMPETICIÓ PER A 2023.

Descarregar document

15 març 2023. El passat dilluns 13 de març es va realitzar un taller de prevenció de riscos en la manipulació de coets per a l’alumnat del CEIP Félix Olmos.

25 abril 2023. MURALS D'ART URBÀ A FAVARA. La realització dels murals, de la mà del reconegut artista Toni Espinar, posa Favara entre els pobles que connecten l’art urbà amb la biografia d’un poble.

25 abril 2023. El dissabte 22 a la Casa de la Cultura de Favara va tindre lloc la presentació del llibre ‘Diario en blanco’ de l’escriptor local Vicent Rubio López.

25 abril 2023. El passat divendres 21, el poble de Favara va poder gaudir a la Casa de la Cultura de l’obra de teatre anomenada Pensionistes.

14 març 2023. L’Ajuntament de Favara, vol deixar constància de la bona acollida que ha tingut la campanya de foment de la lectura “Espera Llegint” impulsada per la Fundació Bromera.

10 març 2023. Un any més, el balcó de l’Ajuntament va ser el punt de trobament dels càrrecs de les comissions falleres de la nostra localitat per a celebrar la Crida fallera 2023.

10 març 2023. El passat divendres 3 de març es va organitzar per al veïnat de Favara, una eixida al Teatre Olympia de València per gaudir del musical Ghost.

9 març 2023. TALLER ‘NENDO DANGO’ AL CEIP FÉLIX OLMOS. L'activitat d'educació ambiental va consistir en una xicoteta introducció amb una dinàmica o joc en el qual havien de reconéixer algunes plantes de la muntanya de Favara i els seus usos o beneficis per a l'ésser humà.

28 febrer 2023. El passat dimecres 22, l’equip de govern de l’Ajuntament de Favara es va reunir amb Eduardo Pérez, secretari de la Federació de Frontenis i Pilota de la Comunitat Valenciana, Chus López, vicepresidenta 1ª i presidenta de la Comissió Dona frontenista i Pilotari i Pepe Martí, director d'Escoles de la Federació de Frontenis i Pilota de la Comunitat Valenciana.

7 febrer 2023. El passat cap de setmana va tindre lloc l’acte de repartiment de les parcel•les dels horts urbans, iniciativa que segueix endavant gràcies a la gran acollida del veïnat.

26 gener 2023. Hui s’ha realitzat la primera reunió entre Interpreta Natura, el CEIP Fèlix Olmos, l’AMPA i l’Ajuntament de Favara, per a concretar dates i dur a terme les actuacions al col·legi, de la subvenció per a la implantació del programa 50/50 a les escoles públiques, dins del programa REACCIONA de l’àrea de medi Ambient de la Diputació de Valencia.

25 gener 2023. El passat divendres va tindre lloc la II Gala de l’Esport a la Casa de la Cultura, organitzada per la Regidoria d’Esports.

17 gener 2023. La Regidoria de Festes i Tradicions, encapçalada per José Vicedo, va organitzar el passat cap de setmana la festa de Sant Antoni.

10 gener 2023. Celebrem la festa de Sant Antoni 2023. Proper cap de setmana del 14 i 15 de gener, amb activitats per a xiquets i xiquetes, cremà de la foguera i la tradicional benedicció dels animals.

Cartell-Programa

Veure legislatura 2019-2023

Veure legislatura 2015-2019

Copyright Ajuntament de Favara 2020.
Tots els drets reservats.