Ajuntament Municipi Bans Administració Actualitat Plenaris Gestió Municipal
Agricultura Aigua Cultura Esports Festes Formació Igualtat Gent Gran Medi Ocupació Patrimoni Sanitat Serveis Turisme Urbanisme

Actualitat Favara 2018

Dia Internacional de la Dona.

Abril 2018. L'Ajuntament de Favara ha organitzat la Setmana de la Dona per celebrar el dia internacional de la dona i la igualtat social i laboral al poble de Favara.

La corporació municipal ha programat actes per a commemorar la lluita de les dones per aconseguir la igualtat social i laboral a fi d'aconseguir el dret a la independència, segons reconeix l'Organització de les Nacions Unides (ONU).

L’Ajuntament de Favara aprova el I Pla d’Igualtat municipal

Abril 2018. Un pla l’objectiu del qual serà sempre conscienciar, vigilar i ficar en marxa polítiques d’igualtat en l’àmbit laboral municipal així com mesures de conciliació familiar en els casos en què és necessària per cura de familiars malalts o menors.

Nou servei de grua a Favara.

Març 2018. Oro Azorín, en nom de l’Ajuntament de Favara, ha signat el nou conveni amb GAMAR GESTIÓN DE GRUAS. La finalitat del conveni és tindre el servei de retirada de vehicles mal estacionats o abandonats quan es necessite.

L’Ajuntament de Favara i Ràdio Culllera Online signen un conveni de col.laboració.

Març 2018. La finalitat del conveni és apropar el món audivisual als joves de Favara i emetre informació del municipi. Un objectiu que s’aconseguirà gràcies al treball i implicació del seu gerent, José Martínez i equip de Radio Cullera, que suposarà un dinamisme social i una porta oberta en l’àmbit de la comunicació així com un aprenentatge per als més joves.

Oro Azorín i els alcaldes de la Ribera es reunixen amb el director general de l'IVAJ (Institut Valencià de la Joventut), Jesús Martí.

Març 2018. L’objectiu de l‘encontre va ser fer arribar als responsables polítics riberencs la Llei de la Generalitat de polítiques integrals de la Joventut 15/2017 de 10 de novembre i la seua posada en marxa des de l’IVAJ (Institut Valencià de la Joventut).

L’Ajuntament de Favara a través de la Regidoria d’Urbanisme, ha finalitzat les obres de Renovació de la Infraestructura hidràulica de la Plaça de la Vera Creu.

Març 2018. Les obres han tingut un cost de 62.784,61€, finançades en un 100% per la Diputació de València.
Des de l’Equip de Govern, treballem per millorar la xarxa d’aigua potable, fer-la més eficient, a fi de minimitzar les pèrdues i poder, d’una banda millorar el rebut, i d’altra millorar la sostenibilitat mediambiental del recurs.

L’Ajuntament de Favara ha finalitzat les obres de la construcció de la nova canonada d’abastiment des del dipòsit de Sant Llorenç.

Gener 2018. Les obres han consistit en la instal•lació de 291 metres de canonada de polietilè d’alta densitat en substitució de l'antiga de fibrociment, a fi de millorar la xarxa d’aigua potable, fer-la més eficient i  minimitzar les pèrdues.

I Setmana per a la Gent Gran.

Gener 2018. La regidora de Gent Gran, M. José Malonda, ha organitzat la I Setmana per a la Gent Gran amb la finalitat de promoure la convivència, la inclusió i el benestar social entre la gent major de Favara.

Un temps d'oci, de reflexió, de diversió i d'aprenentatge gràcies a totes les activitats realitzades al mes desembre.

Resum amb imatges

La regidora de turisme, M. José Malonda, ha gestionat la subvenció que ha permés senyalitzar part de les moutanyes de Favara.

Gener 2018. El projecte presentat per la regidora ha anat endavant gràcies a l'ajuda incondicional que ha donat el club els Senglars. Tota la informació d'interés, la toponímia, el marcatge, la limitació de sendes, les fotos panoràmiques, les llegendes han estat proporcionades per membres del club.