Actualitat 2017

L'alcaldessa de Favara assisteix a la  recepció del Ministre de Foment, Íñigo de la Serna. Abril 2017.

L'encontre tingué lloc al terme de Sueca el dimecres 12 a les 12:15 del matí. A l'acte foren convocats els representants dels tres pobles afectats per estes obres de la nacional, l'alcalde de Cullera i les alcaldesses de Sueca i Favara. En la reunió els tècnics explicaren el ritme i l'execució de l'obra i el Ministre assegurà que l'obra acabaria en el termini de dos anys perquè anava a injectar-se tot el capital necessari.

La regidora, Isabel Borràs i l'alcaldessa, Oro Azorín, assistixen a l'homentage a Paco Muñoz realitzat a Cullera. Abril 2017.

De la mà del col•lectiu K-lidoscopi s’ha dut a terme la quarta edició de la fira literària i musical amb un tribut a l’artista Paco Muñoz per tota la seua trajectòria professional a la qual han assistit diferents personalitats del món de la cultura, de la política i de l’ensenyament, com també diverses persones que a títol individual han volgut acollir i mostrar el seu respecte i admiració a la figura i la persona de Paco Muñoz.

L'alcaldessa de Favara es reunix amb el cap de servei de gestió tributària de la Diputació de València, Ricardo De Ángel. Abril 2017.

Els motius de l'encontre han estat diversos. El primer lloc, repassar la situació de morositat en què actualment s'encontra l'Ajuntament de Favara, en segon lloc, negociar la recuperació de patrimoni en ordre d'embargament d'una de les empreses més deutores al consistori i l'última, presentar el recurs de reposició per a l'aplicació de l'1 % de la taxa de recaptació.

La regidora d'Urbanisme, Isabel Borràs, es reunix amb Manuel Lamata. Març 2017.

La regidora d'urbanisme, Isabel Borràs, s'ha reunit amb Manuel Lamata este dilluns 13 a l'ambulatori de Favara per consensuar alguns aspectes de funcionament i d'infraestructures del centre mèdic.

L'alcaldessa, Oro Azorín, es reunix amb el Director Territorial d'Educació, Santi Estañán.  Març 2017.

L'alcaldessa li ha transmés al Director la necessitat de millores a les infraestructures del col•legi Fèlix Olmos. La més urgent és l'eliminació del fibrocement d'un dels edificis de l'escola per la perillositat d'este material.

Setmana de la Dona treballadora. Març 2017.

L'Ajuntament de Favara convida a tots els veïns i les veïnes a participar en la Setmana de la Dona.

Hauran actes lúdic festius des del divendres dia 3 fins al dimecres dia 8 de març.

Programa d'actes

Resum amb imatges

Favara, en marxa contra el càncer. Març 2017.

La Presidenta del càncer de Favara, M. José Malonda Pérez ha donat compte econòmic a la Federació Valenciana de l'Associació contra el Càncer i el resultat ha estat molt gratificant.

Un total de 1828 euros ha ingressat la Presidenta a l'associació AECC els qual s'han obtingut amb la venda d'ulleres, bosses, pulseres, loteria al llarg de l'any 2016.