Agricultura Aigua Cultura Esports Festes Formació Igualtat Gent Gran Medi Ocupació Patrimoni Sanitat Serveis Turisme Urbanisme

Actualitat 2017

Setmana contra de la violència de gènere. Desembre 2017.

L'ajuntament de Favara ha promogut al llarg del mes de novembre una sèrie d'activitats que fomenten la igualtat i en contra de la violència de gènere.

Programa

Favara en Marxa Contra el Càncer recapta 1500 euros per a la investigació del càncer de mama. Novembre 2017.

L'associació Favara en Marxa, en motiu del dia del càncer de mama, organitzà el dissabte 21 d'octubre un sopar benèfic i a continuació una discomòbil amb la finalitat de recollir fons per a la investigació.

La Presidenta del càncer de Favara, M. José Malonda Pérez ha ingressat 1500 euros a la Federació Valenciana de l'Associació contra el càncer.

La regidora d'urbanisme, Isabel Borràs, treballa en el projecte de construcció de la casa de «Les Diegues». Octubre 2017.

Des de la Corporació municipal pensem necessari la rehabilitació de la casa de «Les Diegues» perquè representa un emblema i un patrimoni del poble de Favara i perquè serà un lloc multifuncional que donarà eixida a les exigències socials i culturals de les diferents associacions de Favara.

Reunió de la regidora d'urbanisme, Isabel Borràs, amb la directiva del CEIP Fèlix Olmos i l'adjudicatària per a la retirada del sostre de fibrocement. Octubre 2017.

L'actuació que es portarà a terme és el desmuntatge del sostre de l'edifici on estan ubicades les oficines de direcció i secretaria. Es realitzarà l'1 de juliol per seguretat dels alumnes ja que es manipularà un material altament contaminant i perillós per a la salut.

L'alcaldessa de Favara, Oro Azorín, assistix al concert d'intercanvi musical entre la banda “Amics de la Música” i la “Santa Cecilia” de Fortaleny. Octubre 2017.

La regidora d'urbanisme, Isabel Borràs, s'ha reunit amb la directiva del CEIP Fèlix Olmos per vore les necessitats urbanístiques del centre. Octubre 2017.

D'entre les primeres actuacions que són necessàries i que portarà endavant la regidora destaca l'habilitació d'una aula per als xiquets i les goteres del menjador. Altres intervencions que ha demanat l'equip directiu per millorar el centre són l'adequació del sòl del pati, un despatx per arxivar documentació i la millora de l'accessibilitat.

La regidora de Medi Ambient, Isabel Borràs i l'alcaldessa de Favara, Oro Azorín, assistixen a l'assemblea de la Comunitat d'Ususaris del Xúquer. Octubre 2017.

Una assemblea marcada per l'eixida dels regants com a membres de la Comunitat i on els responsables polítics ja han acordat mesures per enfrontar esta nova etapa sense el col•lectiu de regants, així com actuacions polítiques per donar una solució a l'augment de la taxa de l'aigua que tots els veïns de la Ribera estan patint pel pagament de les infraestructures de l'ETAP.