Agricultura Aigua Cultura Esports Festes Formació Igualtat Gent Gran Medi Ocupació Patrimoni Sanitat Serveis Turisme Urbanisme

Actualitat 2017

Reunió amb el director territorial d'educació, Santiago Estañan. Desembre 2017

La regidora d'urbanisme, Isabel Borràs, i el director del CEIP Fèlix Olmos, Edu Alberola, es reuniren dilluns 18 de desembre amb el director territorial d'educació, Santiago Estañan, per presentar-li el Pla Edificant.
D'entre les nombroses actuacions previstes per la regidora, destaquen el canvi de finestres i del paviment del pati, la renovació dels banys, la construcció d'una aula-arxiu, la millora de l'accessibilitat entre tots els edificis, la reparació de les goteres del menjador, l'optimització de la climatització amb eficiència energètica, la rehabilitació de zona verda i horts urbans.

Setmana contra de la violència de gènere. Desembre 2017

L'ajuntament de Favara ha promogut al llarg del mes de novembre una sèrie d'activitats que fomenten la igualtat i en contra de la violència de gènere.

Programa

Favara en Marxa Contra el Càncer recapta 1500 euros per a la investigació del càncer de mama. Novembre 2017

L'associació Favara en Marxa, en motiu del dia del càncer de mama, organitzà el dissabte 21 d'octubre un sopar benèfic i a continuació una discomòbil amb la finalitat de recollir fons per a la investigació.

La Presidenta del càncer de Favara, M. José Malonda Pérez ha ingressat 1500 euros a la Federació Valenciana de l'Associació contra el càncer.

La regidora d'urbanisme, Isabel Borràs, treballa en el projecte de construcció de la casa de «Les Diegues». Octubre 2017

Des de la Corporació municipal pensem necessari la rehabilitació de la casa de «Les Diegues» perquè representa un emblema i un patrimoni del poble de Favara i perquè serà un lloc multifuncional que donarà eixida a les exigències socials i culturals de les diferents associacions de Favara.

Reunió de la regidora d'urbanisme, Isabel Borràs, amb la directiva del CEIP Fèlix Olmos i l'adjudicatària per a la retirada del sostre de fibrocement. Octubre 2017

L'actuació que es portarà a terme és el desmuntatge del sostre de l'edifici on estan ubicades les oficines de direcció i secretaria. Es realitzarà l'1 de juliol per seguretat dels alumnes ja que es manipularà un material altament contaminant i perillós per a la salut.