Actualitat 2017

La regidora d'Urbanisme, Isabel Borràs, es reunix amb Manuel Lamata. Març 2017.

La regidora d'urbanisme, Isabel Borràs, s'ha reunit amb Manuel Lamata este dilluns 13 a l'ambulatori de Favara per consensuar alguns aspectes de funcionament i d'infraestructures del centre mèdic.

Més info

L'alcaldessa, Oro Azorín, es reunix amb el Director Territorial d'Educació, Santi Estañán.  Març 2017.

L'alcaldessa li ha transmés al Director la necessitat de millores a les infraestructures del col•legi Fèlix Olmos. La més urgent és l'eliminació del fibrocement d'un dels edificis de l'escola per la perillositat d'este material.

Més info

Setmana de la Dona treballadora. Març 2017.

L'Ajuntament de Favara convida a tots els veïns i les veïnes a participar en la Setmana de la Dona.

Hauran actes lúdic festius des del divendres dia 3 fins al dimecres dia 8 de març.

Programa d'actes

Resum amb imatges

Favara, en marxa contra el càncer. Març 2017.

La Presidenta del càncer de Favara, M. José Malonda Pérez ha donat compte econòmic a la Federació Valenciana de l'Associació contra el Càncer i el resultat ha estat molt gratificant.

Un total de 1828 euros ha ingressat la Presidenta a l'associació AECC els qual s'han obtingut amb la venda d'ulleres, bosses, pulseres, loteria al llarg de l'any 2016.

Més info

L'alcaldessa, Oro Azorín, assistix a la reunió de treball dels pobles del partit judicial de Sueca, que tingué lloc dimarts 14 de febrer. Febrer 2017.

La reunió, organitzada pel magistrat del Jutjat i el responsable de la violència de gènere de Sueca, per primera vegada, ha comptat amb la presència d'alcaldes i regidors dels 14 pobles del partit judicial, del Secretari Autonòmic de Justícia i de la Vicepresidenta i Consellera d'Igualtat, Mónica Oltra, amb la finalitat de donar-los a conéixer el seguiment trimestral que es fa de les víctimes de gènere.

Més info

Reunió amb el Secretari Autonòmic d'Igualtat, Alberto Ibáñez. Febrer 2017.

La Regidora d'Igualtat, M. José Malonda, i l'Alcaldessa, Oro Azorín, assitixen a la reunió amb el Secretari Autonòmic d'Igualtat, Alberto Ibáñez. La finalitat de l'encontre fou demanar un nou PEF (Punt d'Encontre Familiar) a Sueca al Secretari autonòmic d'Igualtat i Polítiques Inclusives qui ja ha avançat que està més que garantitzada l'ajuda de personal especialitzat per part de Conselleria.

Més info

XIV marxa senderista de Favara al Pic de la Mola. Febrer 2017.

El diumenge 26 de març de 2017, es celebrarà la XIV marxa senderista de Favara al Pic de la Mola (625 metres), punt més alt de la comarca. L'eixida serà a les 9:00 des de la Casa de la Cultura de Favara i l'inscripció gratuïta en la línia d'eixida fins 5 minuts abans. Prova no competitiva.

3ª edició del TRAIL ELS SENGLARS a Favara. Febrer 2017.

Vos informem que queden obertes les inscripcions per al III TRAIL DELS SENGLARS. També aprofitem per a presentar-vos el cartell, que enguany va dedicat al nostre company Emili Lledó.

Reglament

Inscripcions ací

La regidora de Turisme, M. José Malonda, ha organitzat la I Ruta «Entre Comarques» a Favara, mitjançant Ribera Turisme. Febrer 2017.

La ruta s'ha realitzat este diumenge 5 de febrer i malgrat el mal temps l'activitat ha reunit a més de 20 participants de diverses comarques. S'ha comptat amb gent de Xirivella, Cullera, Guadassuar, Llíria, València, Ontinyent...

Veure més

L'Ajuntament de Favara, mitjançant la Regidoria de Festes i Tradicions ha organitzat la festa de Sant Antoni. Febrer 2017.

Divendres 28 de vesprada tingué lloc la tradicional plantada de la foguera a Sant Antoni i dissabte els més menuts pogueren gaudir d'unflables i discomòbil fins l'hora de la cremada, moment en què es repartí mistela i coca per a tots veïns i les veïnes.

El diumenge de matí la imatge de Sant Antoni fou passejada fins a l'església on tot el veïnat pogué portar les seues mascotes perquè foren beneïdes.

Resum amb imatges

L'alcaldessa de Favara assistix a la reunió convocada per als pobles de les riberes afectats per les fortes pluges del mes de desembre. Gener 2017.

La finalitat de la reunió ha estat consensuar la petició d'unes actuacions a l'administració central i valenciana que garantisquen la seguretat ciutadana perquè la desinformació, el perill i el desconcert viscuts en les fortes pluges del mes passat no tornen a ocórrer.

Més info

L'alcaldessa, Oro Azorín, assistix a la reunió convocada pel Director de l'Agència de Seguretat i Emergències. Gener 2017.

Esta convocatòria ha estat provocada per les fortes pluges produïdes en les nostres dos comarques i les seues grans conseqüències econòmiques i socials: suspensió de classes i d'activitats, destrucció de camins i infraestructures municipals, etc.

Més info

La regidora de Turisme, M. José Malonda, ha organitzat l'exposició de quadres de l'associació L'Art de la Vall. Gener 2017.

La seua primera exposició ha estat a Favara i comença així el seu recorregut. Els seus integrants desitgen que l'espectador gaudisca, ja que cada obra està feta amb tot el seu cor. Treballen retrats, aquarel·les, pintures a oli, dibuixos a llapis i fins i tot, ceràmica.

Veure resum amb imatges

Tornar a la pàgina d'inici

Copyright Ajuntament de Favara 2016. Tots els drets reservats.

Guia de Carrers

Ajuntament de Favara