Actualitat 2016

L'alcaldessa de Favara, assistix a la reunió convocada per la Consellera d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori. Octubre 2016.

La finalitat de la reunió va ser arreplegar les necessitats concretes de totes les poblacions pel que fa a transport i infraestructures per poder dissenyar un nou mapa i unes noves actuacions en estes matèries.

Més info

L'alcaldessa de Favara, es reunix amb el president de la finca de Xest on l'Ajuntament és propietari de més de 500 metres de cotxeres. Octubre 2016.

El motiu d'esta titularitat va ser la venda fallida d'una parcel•la en la zona de “Les Hortes” quan el comprador urbanístic no pogué fer front al pagament i com a conseqüència Favara adquirí, per ordre judicial, estes cotxeres que eren l'aval en cas de no cobrar la parcel•la venuda.

Més info

El dijous 27 d'octubre l'alcaldessa de Favara, Oro Azorín, es reuní amb el Director General d'Agricultura, Roger Llanes.

L'Alcaldessa, Oro Azorín, comunicà a la Consellera d'Agricultura, Maite Chàfer, la necessitat urgent de la declaració de zona afectada per emergència el terme de Favara com a conseqüència de la forta pedregada caiguda del divendres 23 de setembre.

Més info                Enllaç noticia en periòdic Levante-emv

Taula solidaria contra el Càncer. Octubre de 2016

La Regidora d'Igualtat i Presidenta de l'Associació contra el càncer,  M. José Malonda, ha orgnitzat este diumenge 23 d'octubre una taula solidària amb la finalitat de recaptar fons per a la investigació contra el càncer. Amb el mateix objectiu, s'han col·locat dos contenidors de vidre que estaran durant tot el mes d'octubre.

Resum amb imatges

Festa celebració del 9 d'octubre a Favara. Resum d'activitats. Octubre 2016.

Per segon any, Favara tornà a sentir la festa dels valencians amb música, cultura, espectacles, tallers, concursos, i jocs.  També el poble va poder gaudir de l'expectacular i sorprenent exposició de pintures del nostre benvolgut veí, Vicent Jarque.

Resum amb imatges

Encontre per aconseguir un nou PEF (Punt d'Encontre Familiar) a Sueca i programar actuacions conjuntes sobre la violència de gènere. Octubre de 2016

La Regidora d'Igualtat, M. José Malonda, i l'Alcaldessa, Oro Azorín, han assitit a la reunió  convocada el divendres 14 a Cullera per a tots els pobles que pertanyen al partit judicial de Sueca.

La finalitat de l'encontre és aconseguir un nou PEF (Punt d'Encontre Familiar) a Sueca i programar unes actuacions conjuntes sobre la violència de gènere.

Més info

L'alcaldessa, Oro Azorín, es reunix amb els nous inversors del Gerisan de Favara. Octubre 2016.

El divendres 7 d'octubre tingué lloc la reunió entre l'alcaldessa, Oro Azorín, els nous inversors del Gerisan de Favara, Vitalia, la directora del centre, Raquel Martí  i la subdirectora, Mamen Llopis.

La reunió, promoguda per l'Equip directiu del centre, tingué com a ojectiu conéixer els nous gestors del Gerisan. Com a representats acudiren a la cita  Antonio Morales, Director Regional de Vitalia i M. José Cosculluela, Directora d'Administració i Finances del Grup inversor.

Més info               Retall de premsa

Visita al nou abocador de fem del Consorci Ribera-Valldigna. Octubre de 2016

La Regidora de Medi Ambient, Isabel Borràs, junt a la Regidora de Turisme, M. José Malonda i l'alcaldessa, Oro Azorín, han visitat el nou abocador de fem del Consorci Ribera-Valldigna, en el terme de la localitat de Guadassuar.

Més info

L'alcaldessa, Oro Azorín, assitix a la Festa de la Mare de Déu de la Salut d'Algemesí. Octubre 2016.

Les Festes de la Mare de Déu de la Salut són una festa tradicional celebrada en honor a la seua patrona, Nostra Senyora de la Salut. La festa compta amb diversos reconeixements pel seu interès cultural i patrimonial, el més important de tots i de caràcter internacional és el de Patrimoni Immaterial de la Humanitat atorgat per la UNESCO.

Més info

El primer tinent d’alcalde, Rafael Gisbert i la regidora d’urbanisme, Isabel Borràs, es reuniren amb el Diputat de carreteres  de la Diputació.  Juliol 2016.

El dimecres 22 de juny de 2016, el primer tinent d’alcalde, Rafael Gisbert i la regidora d’urbanisme, Isabel Borràs, es reuniren amb Pablo Seguí Granero, Diputat de l’àrea de carreteres  i infraestructures de la Diputació de València, responsable de la carretera CV-510 (Alzira-Favara).

Més info

Resultats de las eleccions generals a Favara.  Juliol 2016.

Veure imatge comparativa dels resultats 2015-2016

NOTÍCIES D'ACTUALITAT 2017