Actualitat 2016

Escola de Pasqua

L'Ajuntament de Favara ha organitzat per als més menuts una setmana d'escola-taller i una setmana cultural. Un total de 34 xiquets i xiquetes han pogut gaudir d'esta programació que ha culminat en el taller de cuina de mones per a tots junts amb l'ajuda de les ames de casa de Favara, Tyrius, Trini, Brigi i Pepa i de l'educadora del menjador de l'escola, Maite.

Veure resum

Setmana Cultural. Del 18 al 24 d'abril.

En aquesta I Setmana Cultural es realitzaran activitats lúdiques, festives i culturals destinades a un ampli públic. Jocs populars, taller de manualitats, teatre infantil, sainet i un concert de música oferit per la banda "Amics de la música" de Favara

Més informació                   Cartell                Triptic

Setmana per la Igualtat.  Del 4 al 8 de març.

El poble de Favara ha celebrat la Setmana per la Igualtat. Aquest esdeveniment promociona una societat igualitària afavorint la participació de la dona dins de la vida municipal de Favara. Les accions programades han buscat fer als veïns i veïnes reflexionar i analitzar el paper social de la dona i promoure la igualtat de drets entre homes i dones.

Resum                      Cartell

Concurs de dolços tradicionals de Pasqua.

El I Concurs de dolços tradicionals de Pasqua té com a objectiu  promocionar i difondre les tradicions culinàries del nostre poble en l'elaboració d’eixos dolços tradicionals tant valuosos a la nostra comarca, i com no, al nostre poble.

Resum                    Cartell

Reunió d'alcaldes i regidors dels pobles afectats per l'ETAP.

Alcaldes i regidors dels pobles afectats pel pagament de les infraestructures de l'ETAP d'Alzira, es reuniexen amb el Secretari autonòmic de Medi Ambient, Julià Àlvaro, per exigir una solució davant dels elevats pagaments als quals s'enfrontaven els municipis.

L'Ajuntament de Favara sol•licita l'aula – pilot de 2 a 3 anys en el centre educatiu municipal.

L'alcaldessa, Oro Azorín, i la regidora d'urbanisme, Isabel Borràs, es reunixen amb el Director General de Política Educativa, Jaume Fullana, per sol•licitar l'aula – pilot de 2 a 3 anys en el centre educatiu municipal.

Programa d’ajudes per al foment d’activitats als municipis.

El regidor de Majors, Rafael Gisbert, asistix a una jornada de treball convocada per Mercedes Berenguer, Diputada de Benestar Social, el passat 3 de març a les dependències de Benestar Social amb l’objectiu de tractar el Programa d’ajudes per al foment d’activitats als municipis de menys de 5000 habitants.

Aula Respir a Favara.

L’Ajuntament de Favara a través de la regidoria de Serveis Socials ha arribat a un acord amb AFACU (Associació de Familiars de persones amb Alzheimer i altres demències de Cullera) per donar un servei que s’anomena Aula de Respir al poble de Favara.

Més informació                  Cartell

Reunió convocada pel Diputat Bartolomé Nofuentes

L'alcaldessa ha assistit a la reunió convocada pel Diputat Bartolomé Nofuentes a Fortaleny per als pobles de menys de 5000 habitants amb la finalitat d'aproximar-los tota la informació sobre els projectes europeus.

Més info

Reunió amb el diputat d'Hisenda de València, Toni Gaspar.

L'alcaldessa de Favara, Oro Azorín, i el 1r tinent d'alcalde, Rafael Aragó,  han assistit a la reunió amb el diputat d'Hisenda de València, Toni Gaspar, per a transmetre-li la seua preocupació per l'exagerada morositat que a data d'ara patixen les arques municipals de Favara.

Més info

NOTÍCIES D'ACTUALITAT 2017