Actualitat 2016

Vessants fotogràfiques de la nostra terra

Amb aquest títol és va exposar una sèrie de fotografies de paisatges del voltant de la Ribera Baixa a la Sala d’Exposicions de Favara. Els fotògrafs Juan Gabriel Sanz i Jose Pascual Burguera foren els encarregats de plasmar amb les més de quaranta fotografies exposades la passió per la naturalesa, pel medi ambient que ens envolta, per la nostra terra.

Més info

La Diputació reuneix els municipis més xicotets de la Ribera i la Safor sobre l'aplicació de la Transparència

El diputat de Transparència i Govern Obert, Roberto Jaramillo, ha convocat alcaldes, regidors i tècnics de poblacions menors de 5.000 habitants de les comarques de la Ribera Alta, Ribera Baixa i la Safor, per informar-los com adaptar-se a la normativa vigent quant a la Llei de Transpareǹcia.

Més info

Reunió d'alcaldes i regidors amb el Secretari autonòmic de Medi ambient

L'Alcaldessa de Favara, Oro Azorín, i la regidora de Medi Ambient, Isabel Borràs, han assistit a la reunió d'alcaldes i regidors amb el Secretari autonòmic de Medi ambient, Julià Àlvaro, el director d' Aigües, Manolo Alguerer i dos tècnics de la Conselleria per exigir-los una solució davant el problema al qual s'enfronten els 13 municipis afectats pel pagament de les infraestructures de la potabilitzadora d'Alzira.

Més info                                  Retall de premsa

Setmana d'escola-taller i cultural a nadal

L'Ajuntament de Favara ha organitzat per als més menuts una setmana d'escola-taller i una setmana cultural. Un total de 28 xiquets han pogut gaudir d'esta programació que ha culminat en el taller de cuina per a tots junts xiquets amb l'ajuda de les ames de casa de Favara, Tyrius,  i de les treballadores del menjador de l'escola.

Més info

Segona xerrada sobre l’historia de Favara. 404 anys de la Carta Pobla.

El dissabte dia 9 de gener  l’Ajuntament de Favara des de la Regidoria de Patrimoni va realitzar la II Xerrada sobre l’historia de Favara. Degut al compliment dels 404 anys de la Carta Pobla de Favara contarem amb la col·laboració de Aureliano J. Lairón Pla, Doctor en Geografia i Història per la Universitat de València, Cronista Oficial de la ciutat d’Alzira i Arxiver Municipal d’Alzira entre altres.

Més info               Presentació                Informe

Concurs de dolços nadalencs

L’Ajuntament de Favara va organitzar el passat 21 de desembre el I Concurs de dolços nadalencs. Segons les bases del concurs els participants havien d’elaborar un dolç nadalenc tradicional amb matèries no precuinades.

El Parc Enric Valor, un entorn paisatgístic adequat per a l’ús públic

El Parc Enric Valor és un terreny situat entre la marjal i el poble de Favara i ocupa una extensió de 16.600m2 amb un llac central on es troben diverses parelles d’ànecs i una gran varietat de peixos i tortugues autòctones. En aquest parc podran trobar diferents tipus d’arbres, plantes i palmeres és un lloc perfecte per passejar i gaudir de la naturalesa, al costat del poble.

Més info

Actuacions musicals al mes de desembre organitzades per L’Ajuntament de Favara.

L’Ajuntament de Favara ha realitzat aquest mes de desembre diverses actuacions musicals demostrant així eixe impuls als actes culturals que el nou equip de govern vol potenciar. Actuacions musicals molt variades i una excepcional qualitat dels intèrprets.

Més info

Escola de Nadal i Escola-taller al CEIP Fèlix Olmos.

L'Ajuntament de Favara comunica que l’escola de Nadal es realitzarà els dies 28, 29, 30, 31  de desembre i 4, 5 de gener.
El preu de l’escola-taller és de 20€ i el de l’escola cultural, de 40€.
Els xiquets que encara estiguen interessats que acudisquen a les 9 al CEIP Fèlix Olmos.

Més info

La Diputació de València subvenciona 10.000€ per millorar l’equipament i el material esportiu de l’Ajuntament de Favara.

La Diputació de València ha concedit a l’Ajuntament de Favara una subvenció per a l’adquisició d’equipament i el material esportiu, per un valor de 10.000€. Gràcies a estos diners, l’entitat local ha pogut dotar de més màquines al gimnàs municipal.

L'ajuntament de Favara reclama a l'empresa ACCIONA

L'ajuntament de Favara ha reclamat a l'empresa ACCIONA que pague l'import que adeuta al poble de Favara, i l'admissió del treballador de Favara que ha sigut acomiadat de forma improcedent i incumplint el plec de condicions.

Veure més

NOTÍCIES D'ACTUALITAT 2017