Actualitat 2016

II Recollida de Joguets amb el lema «Favara recicla, Favara, solidària».
Desembre 2016.

L'Ajuntament de Favara, mitjançant la regidora de Medi Ambient, Isabel Borràs, ha organitzat la II Recollida de Joguets amb el lema «Favara recicla, Favara, solidària». La recollida ha tingut lloc diumenge 18 de desembre a la Sala d'Exposicions. La Regidoria de Medi Ambient dóna les gràcies a totes les persones que han participat en esta iniciativa.

Més info

L'alcaldessa de Favara, Oro Azorín, assitix al Consell i a l'Executiva de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies. Novembre 2016.

La FVMP ha reunit la seua Executiva i el seu Consell, màxims òrgans de l'entitat a Sagunt per descentralitzar les reunions per diferents poblacions.
El Consell ha aprovat la gestió de la formació dels càrrecs electes, l'Observatori Municipal, i l'estudi de les emissores municipals.

Més info

Reunió amb el magistrat, José Luís Mendoza i amb el Responsable de víctimes de gènere de Sueca. Novembre 2016.

La regidora d'Igualtat, M. José Malonda i l'alcaldessa, Oro Azorín, es reunixen amb les Regidories d'Igualtat i Alcaldesses dels 14 pobles del Partit Judicial de Sueca, amb el Magistrat, Jose Luís Mendoza i amb el Responsable de víctimes de gènere de Sueca, Agustí Sapinya, a Favara este dimecres 30 de novembre.

Més info

Assemblea de la Xarxa Ciutats Valencianes. Novembre 2016.

L'alcaldessa, Oro Azorín, assitix a l'assemblea de la Xarxa Ciutats Valencianes celebrada el dissabte 26 de novembre a la ciutat d'Alzira.
L'alcalde d'Alzira, Diego Gómez, el President de la Xarxa, Tomàs Ferrandis, i el President de la AVL, Ramón Ferrer, foren els encarregats d'obrir l'acte. I Joan Marco, alcalde de Bellreguard, i Raquel Tamarit, alcaldessa de Sueca, els qui explicaren els inicis d'esta Xarxa, la seua història i la seua trajectòria.

Més info

Encontre de municipis de la Ribera Alta i la Ribera Baixa. Novembre 2016.

L'alcaldessa, Oro Azorín, assitix a l'encontre de municipis de la Ribera Alta i la Ribera Baixa celebrat el dimarts 29 de novembre a la seu de la Mancomunitat de la Ribera Alta, a Alzira, convocat pel Director General d'Administració Local, Antoni Such, i el President Territorial de la Presidència a València, Francisco Molina.

Més info

Xarrada informativa convocada pel Comissionat de la Ribera. Novembre 2016.

El Regidor de Sanitat, Juanjo Milvaques i l'Alcaldessa, Oro Azorín, assistixen a la xarrada informativa convocada pel Comissionat de la Ribera, Josep Feliu,  la Directora d'alta inspecció, Marisa Rosselló, i la Directora territorial, Maite Cardona.

Més info

Reunió amb Manuel Lamata, Coordinador de l'Àrea 10 de Salut de la Ribera. Novembre 2016.

L'alcaldessa de Favara, Oro Azorín, es reunix amb Manuel Lamata, Coordinador de l'Àrea 10 de Salut de la Ribera. L'encontre tingué lloc el dimecres 23 de novembre a l'ambulatori de Cullera a proposta del coordinador amb la finalitat de confirmar l'augment d'assistència mèdica que tindrà el poble de Favara.

Més info

Lectura del Manifest contra la violència de gènere organitzat pels 14 pobles del partit judicial de Sueca. Novembre 2016.

La Regidora d'Igualtat, M. José Malonda, assitix a la lectura del Manifest contra la violència de gènere organitzat pels 14 pobles del partit judicial de Sueca.
L'acte, al qual també ha assistit l'alcaldessa de Favara, és el punt i final dels encontres i dels treballs que han estat organitzant des de les diferents regidories d'igualtat amb el Magistrat del Jutjat número 4 de Sueca i Agustí Sapinya, responsable d'esta àrea, per commemorar el Dia Mundial contra la Violència de Gènere.

Més info  -  Retall del peròdic Levante-emv   -   Retall del peròdic Las Provincias

Trobada de Boixeres a Favara i Mercat Tradicional Valencià. Novembre 2016.

Més de 500 boixeres han estat al carrer amb els seus treballs artesanals i gran cuantitat de visitants han fet quasi impossible el passeig tant pel carrer País Valencià, on estaven les boixeres i les tendes, com pel carrer Joan Garcés on estava ubicat el Mercat Tradicional Valencià.

Resum amb imatges

La Presidenta del Càncer de Favara, M. José Malonda, assistix a l'acte del Dia Internacional de la Radiologia. Novembre 2016.

Amb el lema «imatges de la mama» l'Hospital Universitari "La Ribera" d'Alzira ha intentat conscienciar de la importància de la Radiologia per al diagnòstic i tractament del càncer de mama.

Més info

L'alcaldessa, Oro Azorín, assistix L'alcaldessa, Oro Azorín, assistix al Plenari del Consorci de la Ribera. Novembre 2016.

Un dels punts tractats de més importància ha estat l'actuació col·lectiva que per primera vegada s'ha fet des de tots els pobles per evitar el greu problema de salut que patiren els veïns l'any passat per les picades de mosquits.

Més info

L'alcaldessa, Oro Azorín, assistix a la reunió amb el Director General de Carreteres. Novembre 2016.

L'alcaldessa ha aprofitat la reunió per parlar de la comarcal CV-510 que travessa Favara i el Director General ha confirmat que la variant de la comarcal està totalment paralitzada per qüestions ambientals, ja que el desviament necessitaria el permís de Conselleria de Medi Ambient.

Més info

L'alcaldessa, Oro Azorín, assistix a la reunió amb el Secretari Autonòmic de Medi Ambient. Novembre 2016.

L'alcaldessa ha assitit, este dimarts 8 a la reunió d'alcaldes i regidors amb el Secretari autonòmic de Medi ambient, Julià Àlvaro, el director d'Aigües, Manolo Alguerer i dos tècnics de la Conselleria per insistir per segona vegada en una solució davant el problema al qual s'enfronten els municipis afectats pel pagament de les infraestructures de la potabilitzadora d'Alzira.

Veure notícies d'actualitat publicades en 2015