Actualitat 2015

La Cap del Servei Territorial de Transport de València no autoritza l'Ajuntament a transportar el veïnat fora del municipi.

L'informe diu entre altres coses:
Para el otorgamiento de las autorizaciones de transporte público interurbano en automóviles turismo, es necesario cumplir el requisito, entre otros, el ser persona física, no pudiendo otorgarse las autorizaciones de forma conjunta a más de una persona, ni a comunidades de bienes, o bien ser persona jurídica, debiendo revestir en este caso la forma de Sociedad mercantil, Sociedad anónima laboral o Cooperativa de trabajo asociado, la personalidad juridica del  ayuntamiento no reviste ninguna de estas formas"

L'Equip de Govern d l'Ajuntament de Favara remitirà  a la Conselleria de Benestar un escrit on demanarà una ajuda o una possible solució al problema que patixen actualment els veïns del poble per la falta de transport a l' ambulatori d' especialitats de Sueca.

L’Ajuntament de Favara ha esta present en el III Encontre de Voluntaris de la Federació Provincial d’Associacions Democràtiques de Pensionistes i Jubilats de Valencia

Resultats del clubs esportius de Favara, cap de setmana del 26-27 de setembre

L'actual Equip de Govern aconseguix una rebaixa de 1080 euros, respecte del cost de 2014, en el servei de transport a les piscines de l'escoleta d'estiu 2015.

L'equip de govern recolza l'Escoleta Infantil "Aprenen". És per això que l'Ajuntament s'ha fet càrrec de les despeses que ha generat ficar a punt el centre per al nou curs 2015-16

L’AJUNTAMENT DE FAVARA INFORMA DEL PROJECTE XARXALLIBRES DE LA CONSELLERIA D’EDUCACIÓ

Jornades per la Sostenibilitat contra el Calfament i la Desertificació

L'Ajuntament de Favara col·labora amb el veïnat del carrer de Sant Francesc en la celebració d'estes festes de tardor que tindran lloc els dies 3 i 4 d'octubre.

L'Equip de Govern de l’Ajuntament de Favara, fidel al seu compromís amb l'educació, ampliarà la gratuïtat dels llibres als alumnes de secundària.

El Consell rebaixa la taxa de la potabilitzadora. El alcaldes exigixen que el CHJ arreplegue totes les seues reivindicacions, a fi de millorar la qualitat de vida i els interessos dels seus conciutadans.

L’Ajuntament de Favara s’adhereix al Projecte de Xarxes Llibres per als alumnes del poble.

Dimarts 8 de setembre va tindre lloc el plenari municipal de carácter ordinari on l’Equip de govern deixà clara la seua intenció d’adherir-se a este projecte immediatament que la Conselleria de Cultura, Educació, Investigació i Esports publicarà oficialment la proposta

El Regidor de Sanitat, Juan José Milvaques, ha encetat una ronda de reunions amb els caps del Departament de La Ribera.

Amb el fi de solucionar els problemes actuals del poble de Favara com son els de pediatria i el servei de metge així com la millora de les instal·lacions actuals, s’ha reunit amb Manuel Marín, Director Gerent de l’Hospital de la Ribera a qui li ha tornat a reclamar les millores funcionals que necessiten els serveis sanitaris com són el condicionament de la Sala de Pediatria, major reforç de metge i una reforma de les instal·lacions sanitàries del poble. Manuel Marín ha adquirit el compromís d’enviar els tècnics de l’Àrea de la Salut per vore les instal·lacions i estudiar totes les deficiències plantejades.

La regidora d’urbanisme, Isabel Borràs, convoca una reunió amb el director de l’obra de l’ autovía A-38 amb motiu de la desfeta dels camins municipals.

Dimecres 16 de setembre, va tindre lloc una reunió a Favara, convocada per la Regidoria d'Urbanisme, Isabel Borràs, entre els tècnics de l'ajuntament i Enrique Ballesteros, el director d'obra de l'autovia A-38 (carretera Cullera-Favara).

Enrique Ballesteros va remetre un escrit a l'Ajuntament de Favara on el Ministeri es responsabilitzarà de les reparacions dels camins, durant la realització de les obres així com a la seua finalització.

RESTAURACIÓ DE L'ANTIC CONVENT

L’edifici de l’Antic Convent va estar cedit per l’Arquebisbat per un període de 30 anys a l’Ajuntament de Favara en l’Any 2008 per a l’ús d’activitat formatives i culturals. Actualment una part de l’edifici està restaurada parcialment i la seua finalitat és servir-la de  Sala d’exposicions.

Página següent 2015

Veure noticies publicades en 2014